WAYANG : DRACULA UNTOLD


Wayang utk aku yg pertama dlm thn 2014. Pandangan aku....sejarah telah diputar belitkan.

lslam (kerajaan turki uthmaniyah) yg kita biasa belajar dulu, digambarkan satu kerajaan yg agung dgn sultan muhammad al fatih yg sgt bijaksana, tp tidak dlm citer ini Aku tak pasti sejarah mengenai Val tp agak pelik bila dimasukkan unsur2 dracula, biar betul?? Otak tak leh nak digest, sel2 gagal berhubung bila Maharaja Rom yg juga dipanggil Constantine dirasuk dracula?

Tp blh tak aku jatuh chenta dgn pelakon yg mainkan watak Val?Hahahha....anak sedara aku ckp dia jd penjahat dlm Fast n Furious. 

Previous
Next Post »
3 Komentar
avatar

ahakss..itu semua cerita je...dh x de yg real pun..nk tengok jgk lah citer ni mana tahu leh jatuh cinta jugak..alamak nanti perlu berebut dgn Liza hahaha

Balas
avatar

Hahahah....tak pun JM ambik yg jadi sultan tu...hensem gak...

Gi ler tgk...tak lama citer ni, 90 minit jer. Tak sempat nak berdengkur pun...hikss

Balas
avatar

haishhh citer2 filem mostly byk kona2 dah hehe

Balas