Saturday, August 7, 2021

CAMPING

 kononnya la…

aku dan anak sedara aku plan utk camping tepi pantai pada raya puasa ke-2…

sekali tak leh rentas daerah…

mangkuk betul…


dlm bulan puasa gigih aku beli brg2 utk camping…

beli tent…

slps try pasang dlm rumah…quite easy jugak…

aku rasa berbaloi la…wpun rasanya agak senang terbang bila ditiup angin…

ada besi dan tali juga utk ikat supaya kekal di bumi…

cuma satunya….bila pasir2 masuk dlm khemah….susah nak keluarkan..

atau ada cara yg betul tapi aku tak tahu…

muat la utk 3 org tidur….bdn size sederhana…





tak lupa beli mangkuk pinggan dan cawan..


beli kipas utk letak dlm khemah…silap ukur sbb ku ingatkan besar…rupanya cenonet je..


juga utk letak dlm khemah…berat weyyy….sbb isi kekaku katanya…


juga mcm tersilap beli sbb kecik sgt…

apa2 pun…
semua ni blh try bila dah blh rentas daerah…

1 Comments:

Ako Retna said...

Wahhh bestt nyaa klu dpt camping kaann... Teringin jgk tp tu laaa memanjang pkp je ni.. Kes pun mencanak naik

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com