Wednesday, January 5, 2022

KISAH BOOSTER DAN LUMUT

 aku dpt appointment 28/12 - ppv the mines

mak aku pun dpt hari sama - klinik depan rumah

timbang itu ini....aku reject appointment mak dan aku teruskan utk aku...

sampai ppv the mines...dapat tahu booster AZ...

omg....aku tak nak....

terus cabut lari.....dan aku call klinik depan rumah aku...

saja try kot blh replace tpt mak aku....

staf situ kata tak blh tp aku blh bg nama dan details utk backup/waiting list...

 

30/12 - dapat mesej dari klinik ada kekosongan satu utk esok...

aku terus setuju....

31/12 aku ambik half day walaupun agak sibuk dgn kerja 

konvo awal bulan Jan....time tu sistem kewangan belum boleh guna....

jd semua kena kejar utk setelkan sblm tahun baru....penat woiiii

lps cucuk aku terus balik rumah dan rehat....

rasa la jugak sengal2 badan.....agak berbeza la kesan dia dgn sinovac..


HAPPY NEW YEAR!!!!

mula2 kami plan nak ke Melaka....tp memandangkan mesti jem...

kami tiba2 decide ke Lumut...

aku cari la bilik hotel utk kami berenam....

kakak dan anak2 dia ikut sekali...

ni trip jauh terakhir aku dgn vios....sob sob sob...

 

utk accommodate 6 org....hotel semua penuh...

yg ada sejenis homestay...

ok laaaa....

last minute tempah mmg agak mahal...

RM350 utk satu malam....

Lumut Valley Condo nama dia...

hahahahah....condo la sangat kan...

adehhhh tak tau nak ckp mcm mana...

rumah ok....semua bersih....sempurna....mengadap laut lagi...

tp tpt parking dia....lift dia....alamak mmg teruk laaaa...

tpt parking siap ada anjing liar....masa kami tgh tnggu lift....dua perempuan yg baru balik dari pool kena kejar dgn anjing tu....ko rasa????

view dari condo...mengadap laut



cerita booster....mlm tu....aku demam wehhh....

menggigil....serius menggigil....

aku blm pernah demam sampai mcm tu....hehehehe

 

Ipagi tu kami terus check out....dah tak lalu nak duk 'condo' tu....

drop kunci kat ofis dalam pekan lumut...

dan kami terus ke hasil laut jamilah....

shopping lebih kurang....

anak sedara aku ajak ke teluk intan....tgk menara condong...

pastu dah tak tau nak gi mana....kami ke ipoh...naik atas semula...kelakar betul plan...

konon nak lunch kat Pakcik Wong...

tp beratur gila panjang....

ipoh hainan pun panjang beratur....

kul 4 bertolak balik.... 

jem sgt teruk sepanjang jalan....

sampai rumah dah jam 9 malam....

soalan mak aku : kenapa kita ni asyik balik malam je???

hahahahah mak aku dah tak ingat dah kami dari ipoh.....


2 Comments:

Azian Elias said...

bestnya jenjalan. dah rindu nak travel2 kan.

liza said...

betul la kak....

rindu sgt nak jln2...angkat beg...kejar bas....naik train...

huhuhu...semoga cepatla covid berlalu...

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com