Tuesday, March 26, 2019

Air Asia Big

1000 points aku akan expired 1 april ni...
Sblm lebur mcm tu jer...
Baik aku redeem dgn apa yg patut...

Kalau dulu selalu redeem utk dpt voucher AA...
Maka blh guna masa beli luggage atau meal...
Tp aku takder tiket yg menunggu...

So try la masuk akaun big...
Byk rupanya benda blh ditebus..
Aku pilih....
Taraaaa.....


Aku pun terus call tpt ni dan book slot utk isnin jam 1ptg...

Bila dah sampai...
Sekali minah yg ambik tempahan aku tu silap tulis...
Di booknya aku utk 110 minutes yg ada sauna dan urut badan...

Wehhhh dah la rehat sejam...
Mana nak cekau lg 50 minit tu...
Plus minus drive kereta balik ofis..
Mau mcm 3 jam aku rehat...

Minah tu suh aku dtg lain kali...
Amboi senang nya la kan...
Dia ingat aku dtg kat tpt tu jalan kaki???

Aku paksa jugak dia urut kaki aku...
Dan...
Aku kena tunggu sehingga jam 2 ptg....
Alasan dia sbb dia tgh buat facial customer...
Kalau aku nak buat yg sauna tu blh sbb dia blh lari kejap2 antara customer dia....
Ooooo gini dia beroperasi ya...
Kalau urut kaki aku mmg kena mengadap aku sejam...tak leh bangun2
Seta* betul...

Kalau bkn sebab aku dah pi ambik voucher dia...
Maka terpaksa la bersabar....
Kalau aku blah mcm tu jer...
Rugi tu....3500 points

Lps ni baik tebus kpd voucher beli brg la lg senang...
Mengarut jer benda mcm ni...

Aku tak sure pengalaman org lain mcm mana...
Tp utk aku...mmg minpi ngeri la...

0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com