Monday, March 25, 2019

LONDON 2018 (LAST DAY)

20/9/2018

disebabkan kami menginap di premier inn heathrow....
mmg dekat la nak ke terminal...
jalan kaki jer beb....
troli byk kat luar hotel....mmg disediakan utk pelanggan hotel...

kat hotel ni kami tak ambik breakfast...
ke ada...lupa plk aku...

jln kaki ikut covered walkway yg menyambungkan hotel dgn terminal...
dlm 5-7 minit gak la berjalan....

sampai airport...kakak aku settlekan check-in
mak aku masih termenung....
kami dah arrange tiket balik kelantan sehari slps sampai KL...
which means...lusa 

kakak aku: wan (panggilan utk my mum) nak balik terus ke kota bharu ke? nak tgk kubur arwah?
mak aku: aku tak akan panggil azma arwah sampai lah aku tgk kubur dia...
kami semua: ouchhhhh....



flight lalu atas kepala....ni gmbar ambik sblm kami hntar kereta...


 byk pulak drama masa kat kastam...
disebabkan aku pakai gelang tangan...
bila lalu kat scanner tu....berbunyi la pulak benda tu...

aku kena masuk tpt yg sebelah scanner biasa tu...
masuk dlm tu yg rupanya mcm capsule...
kasut kena bukak...
aku kena depakan tgn dan ada satu alat akan scan...
pastu kena angkat tgn pulak...dan benda tu scan lagi...
pusing dan buat benda yg sama lagi...
sampai la officer tu puas hati....

bila dah lepas....beg aku pulak sangkut....
apa lagi laaaaa....
rupanya minyak angin....hahahah
pakcik kastam tu bukak botol tu dan bau...haaahahah
dah sah2 la minyak angin wehhhh...
dia puas hati....tp dia bagi plastik utk letak botol tu utk aku simpan....

plan nak abiskan syiling kat kedai2 dlm tu
tp sbb kami dah lewat...
tak sempat pun nak shopping...
dgn nak gi toilet lg....

tp sempat la masuk kedai buku dan beli sweets dlm tin yg ada icon london..
hahahahah i like that tin..


dlm flight mak aku tak lena sgt....
dan mak aku dpt nasi yg ada ikan masak dgn sos cendawan...
mak aku takleh makan cendawan...
mabuk....

sampai KL terus balik rumah...
packing pulak utk balik kelantan esok...
selalunya happy kan bila nak balik kg...
tp kali ni lain mcm sikit....

0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com