Wednesday, February 24, 2021

DIARI

 24/2/2021 (rabu)

aku keje hari ni

balik dah lewat..

sampai je rumah...


mak bukak cerita psl jiran dpn rumah...

jiran tu sbnr nya dah lama pindah..

slps cerai terus tak dtg2...

adik je yg dtg uruskan bil2 yg sampai...

aku tak tau nama apa isterinya...

aku cuma tahu nama suaminye je...


jgn pelik...

disebabkan aku ketua keluarga..

maka setiap kali mesy penduduk aku yg join..

sbb tu la aku kenal ketua keluarga yg lain...

dan kebanyakannya si suami la kan...


bla bla bla mak crita...

melopong aku dengar...

pastu mak cerita jiran tepi rumah aku yg dah pindah...


pastu sambung plk yg rumah hujung...


tp kan....

semua nama isteri2 yg mak aku sebut tu...

nama nya NA

isteri dpn rumah aku yg dah bercerai ni pun Na

yg tepi rumah aku pun Na..

yg rumah hujung pun Na...


adehhh....

kalau aku argue mmg cari nahas...

so aku angguk jer la...


lesson of the day...

jgn byk melawan...

iya kan aja....


lps abis borak...

mak sambung siram bunga...


aku plk cpt2 solat asar sbb dah 6.30..

sejam tuuu sembang dgn mak aku...

janji mak hepi...



2 Comments:

Adinda Baizura Mazlan said...

Moga mak sihat selalu :)

liza said...

terima kasih…..❤️

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com