Monday, January 9, 2023

HOTEL BELLEVUE (TREBINJE)

 mlm td tido di albania

now dah masuk bosnia

guide kata sini semua makanan insyaAllah halal...

makan malam disajikan dgn kambing....

aku dan kakak2 ku tak makan kambing...

kami diberi mkn cheese....

cis bedebah sungguh.....hahahah....


naik ke bilik...kami semua makan maggi....

hotel yg kami tido adalah hotel bellevue...

masa keluar lif...tiba2 bulu roma tegak...

hurmmm....aku rasa lain mcm sikit...

lampu plk jenis yg sensor....

kita jln je baru nyala....

tak suka betul aku....


masuk bilik....pun aku rasa lain mcm....

aku diam2 je...tak syok ckp kat kakak aku....

nanti dia takut....heheheheh


masa mandi pun aku rasa seram lain mcm....mcm ada yg memerhati...

oh no....aku tak pernah lg rasa mcm ni...

cpt2 selesaikan mandi....solat....aku baring....

aku jenis yg senang tido....

rasanya dah 20 minit aku tertido....aku dengar suara tepi telinga...

woiiii ni main kasar ni...

aku bangun dan ambik hp....bukak surah albaqarah dan psg slow je bwh selimut...

time ni kakak aku blm tido....dia duk setel phone dia yg roaming dah kena seribu ringgit...

hahahahah.....


terus tido sampai pagi....

alhamdulillah dah takde apa2 dah....

dah terang je....aku bkk tingkap nak tgk view apa sbnr nya hotel ni...

kot la kubur ke apa sbb ni bosnia kan...

bkn kubur tp tepi jalan dan atas bukit sikit...

dan takder bangunan lain sekitar....


dlm perjalanan ke dubrovnik….

aku tanya anak sedara aku…..ok ke mlm td…

anak sedara pandang aku dan muka dia mcm menyimpan rahsia…

hahahahha…..aku agak dah…

pastu dia citer…

bilik depa tetiba tv pasang sendiri…

siap main tukar2 channel….

volume kejap slow kejap kuat…

last anak sedara aku bg mute dan biar je tv tu terpasang smpai pagi….


nama hotel
bilik kami...
kwsn sekitar



dari tingkap bilik


dewan makan



dari tingkap bilik….ada je rumah org…


 aku buat entri khas utk hotel ni....hehheh

sambungan trip slps ini...

0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com