Monday, January 16, 2023

TREBINJE (BOSNIA) TO DUBROVNIK (CROTIA)

 slps breakfast...

sorong beg lagi...

kali ni nak ke dubrovnik....

yihaaaa....

tpt ni la yg paling aku tunggu sekali...


dlm perjalanan guide tanya jika kami nak naik boat...

byrn eur20 seorang...

semua tak nak sbb semua nak jln2 sendiri....


sempat aku komen...

ada time ke nak naik boat??? bkn kul 11 dah nak gerak masuk balik bosnia???

guide tak layan aku....hahahahaha


sampai dubrovnik....

mcm biasa kena dengar la dulu local guide duk bercerita...

std utk aku....5-10 minit tu aku tekun jgk mendengar....

bila dah masuk minit ke-11 tu...mula la mata aku melilau sana sini...

tak leh concentrate beb....

hahaahah


guide kata kul 11.30 semua berkumpul kat luar kota ni...

ada masa setengah jam je lagi weyyy....

serius laaaa....


kami ke ala2 spanish step tu...

tp tak sempat nak ambik gambar spt game of thrones..hehehehe


pastu ke luar dari kota tu sikit...

tpt kapal2 berlabuh...

lawa weyyy kat sini...


pastu kakak aku masuk shop game of thrones 

dan kami ke HRC...

sedihhhh...semua stok baju tnggal yg size S je...

pekerja tu kata...utk winter takder stok baru akan masuk...


mmg tak byk tpt la blh cover sbb kesuntukan masa...













































lawa la dubrovnik ni...

bkn overrated mcm sesetengah tpt...

tpt moden...wpun dalam kota lama...


kalau plan backpack aku yg tak jadi tu...

kami akan menginap satu mlm dlm kota ni...

tp bila pegi dgn pakej...

pasrah je laaa...


kul 11 lebih semua dah naik bas dan gerak ke border utk masuk bosnia balik...

guide kata nak kejar utk lunch dan solat...


aku dpt tau lps dah balik malaysia...

yg sbnrnya ada je surau dlm kota dubrovnik ni...

hampeh betul la guide...

2 Comments:

Rawiwa said...

Masyaallah.. cantik dan bersihnya tempat ni.

Mulan said...

Ohh seronok trip ni. Cantik sangat.

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com