Thursday, May 30, 2024

BUMI KIWI 2023

 utk sambutan birthday tertunda aku...

kakak aku belanja gi skyline luge...

kakak aku tak nak naik luge...so aku dgn anak sedara aku je..

ambik 3 kali ride...

ada luge yg dah lama kot....sbb nipis...rasa bergeser bontot aku...

pastu aku pakai shawl time tu..

anak sedara aku kat blkg....dia kata hampir2 hujung shawl aku masuk kat tayar...

so beringat la semua pada yg pakai shawl...

sblm ke town....kami breakfast kat kedai comel2 ni dulu....dpn tasik dpn hotel


lps main luge....kami gi cafe kat atas tu...

ambik fish and chips dan pizza...dan sepotong kek...

hahahaha.....ada pompuan mat salleh ni tlg ambik ambar kami...

nasib la takder nyanyi2....

view queenstown dari skyline


sebahagian track luge








yay....aku blkg sekali....hahahahah

small celebration with my sister dan anak sedara....

moh turun....

ni la luge2 nye....

turun bawah...kami jln kaki ke town...

soping la apa lagi....

byk gak membeli kat sini...

wpun mahal...



recommendation dari anak sedara aku...

view dari tkt atas patagonia

aku order iced choc....tp anak sedara aku order milk shake...aku tak sure la malaysia mcm mana sbb aku tak pernah order milk shake....kat NZ....jika beli milk shake kat kedai aiskrim....ko pilih aiskrim dan ckp nak milk shakekan aiskrim tu.....gila sedap.....

dah ptg kelam kabut balik hotel...

sini maghrib dkt kul 9mlm...summer...

kami smpai hotel kul 8.45....hahahaha sempat lg jamak zuhur dan asar...

seronok travel time summer ni...


mlm takder aktiviti....

kami dah beli siap2 makanan...

panaskan dan makan pastu tido...

esok pagi2 dah nak kena gi town utk tnggu bas pegi milford sound....

0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com