Friday, February 15, 2013

arghhhh.....CNY


8 jam yer aku drive dari penang ke KL...adoiiii ini dah mcm balik kelantan dah ni...sorang2 drive...plus ngantuk plus semua RnR penuh...habit aku asal ujan jer mesti nak mkn eskrim..stop la kat 2-3 RnR...hampeh...q panjang ya rabbi...last choice mkn jer la buah limau yg kakak aku bg...percaya tak aku blh mkn 3 biji limau sekali hadap....pastu siap blh bersila dan mkn kacang lg dlm kereta

anyway enjoy tgk gelagat semua yg terperangkap dlm jem ni, ada yg sanggup guna lorong kecemasan pastu kena hon ngan motor...hahahaha aku tumpang gelak

bertukar2 cd lagu bing bang aku pasang...kejap cd konsert, kejap cd lagu jer, kejap bkk radio, sib baik kereta aku takder astro...heheheh

0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com