Friday, December 21, 2018

TOKYO 2018

11/9/2018

pagi2 tarik beg jln kaki ke asakusa stn....ambil line A utk ke airport...

pagi2 dah tercangak kat sini...

train belah sana dah sesak....harap2 train ke airport clear
lps check-in...kami sempat pusing2....shopping beg kat mak aku...dan bantal leher utk aku...yay dpt bantal baru...
bantal leher aku tertinggal kat hotel di asahikawa...

dah masuk flight kami dpt ice cream...hehehehe

aku sbnr nya transit shj kat KLIA sbb mlm nanti nak naik flight ke LHR...

ceritanya mcm ni...
aku dan kwn aku dah beli tiket setahun lps....
iaitu return ticket ke hokkaido...

pastu tetiba kakak aku ajak ke london
so aku let go ticket balik KL dari hokkaido...
dan beli tiket NRT-KUL-LHR-KUL..

sbb tu lah terjadinya aku ke tokyo...
kalau tak 9/11 tu aku dah balik malaysia dah....

kakak aku book kan Sama-sama express hotel...
hotel kat dlm terminal klia...
utk 6 jam shj...

mcm rugi tp blh la mandi2 dan baring sekejap sblm jumpa dgn diorang
dan pass kan brg2 belian kat jepun kat anak sedara aku utk simpan kat rumah...
tak kan la nak angkut gi london plk kan...
dah la hampir 90% belian aku adalah makanan...

So next story adalah london yihaaaa

2 Comments:

Azra said...

masih terasa kesedapan eskrem meiji tu ^_^

liza said...

yeahhh....terbaikkk

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com