Friday, January 18, 2019

LONDON 2018

13/9/2018

hari kedua di london...
hari ni nak bawa mak bonda jumpa ratu elizabeth...
kami dah book siap2 tour utk disable person..
mak aku dpt half price dan sorang dpt free sbg companion..
yg lain byr full...

kena tukar voucher ticket kat sini dulu...
kalau yg masuk jln kaki....kena ikut arah yg oetugas tu tunjuk...

diorang jemput kami dari pintu pagar besar dan naik buggy masuk dlm...
service mmg tip top...
percayalah.....negara europe ni kemudahan utk disable mmg terbaik...

kami masuk dari pintu dpn....tp sampai sini jer blh ambik gambar....
jom ambik gambar dulu sblm guard dia bawa kami masuk...

personally aku mmg suggest la tour kat dlm istana buckingham ni...
2013 aku dah pernah sampai sini tp tak masuk istana sbb masa tu tiket masuk 50pound...
kali ni sbb kakak aku sponsor...so blh la merasa...hehehehhe

sayangnya kat dlm tak leh ambik gambar...
mak aku siap bangun dari wheelchair....berjalan dlm istana...excited nyer pasal...

dah kat garden baru blh ambik gambar

layan ice-cream...share 5 org hahaahahahaha
kemudian dari sini kami ambik cab pegi lunch kat satay house...
dan jalan kaki balik hotel...
blkg tu jer hotel kami...


harga dlm pound....bertabahlaaa

lps lunch....
aku dan anak sedara ke arsenal stadium...kami ambik cab sbb rasa lebih jimat krn kami berempat...
mak dan kakak aku rehat kat hotel...



second time for me dtg sini...maka aku tak join tour stadium...
aku just lepak kat luar dan beli2 sikit kat shop dia...
balik ambik tube dari holloway road dan stop kat paddington...
tp stn paddington ni agak keliru sikit line dia..kami tersilap turun....
dan kena la jln kaki balik hotel...
patutnya tak sampai 5 minit pun kalau turun kat stop yg betul....

2 Comments:

Siti Yang Menaip said...

seronoknyaaa bawak mak sekali jalan2 =)

liza said...

seronok....we time...hehehhehe

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com