Wednesday, October 14, 2020

MEMORI UNTUK MASA HADAPAN

siapa sangka kita kena PKPB semula..

adakah aku kena wfh??

oh tidak...

aku dah serik melayan karenah semua org bila kita wfh..

hampir 24jam kena standby...

ada payment urgent kena luluskan...

kali ni...

awal2 aku bg nama utk hadir fizikal...

janji aku keje 8-5


saja nak letak memori aku selepas pkp berakhir sehingga pkpb semula mulai hari ini...

 jarang kami tak keluar bila weekend..

bawa mak gi tepi pantai...

ni gi PD...lepak lebih kurang sejam dua...

kami balik...







ni gi bagan lalang pulak....

1st weekend slps pkp tamat....




bdk ni kalau jumpa aku jer nangis.....




kemudian memenuhi jemputan ke muar...

cucu sedara nya besday...

pastu lansung ke JB...






breakfast terpaksa secara room service....covid19 punya hal..






raya haji...
memilih utk raya di kl sahaja...
balik kelantan 2 minggu slps tu

makanan lebihan masa raya haji....aku ke yg kena abiskan semua ni??

semoga Allah lindungi kita semua...

0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com