Wednesday, June 12, 2024

ANUGERAH

 wpun kata orang…

rezeki tidak salah alamat…

tapi ada jgk yg kata…..

rumah sudah siap. pahat masih berbunyi…


kesahnya…

aku dapat anugerah perkhidmatan cemerlang..

dan anugerah setia putra…


APC ni diberi atas pilihan pengurusan…

manakala setia putra tu…semua akan dpt bila sudah berkhidmat 20 thn…


sejarah APC dgn aku…

aku start keje thn 2003 dgn jawatan A 

2010 aku dpt APC…

2014 aku naik pangkat ke jawatan B

2024 aku dpt APC..


cycle aku utk apc adalah 14 thn

dan giliran aku dpt apc utk jawatan B adalah 10 thn…


wpun ini justify aku…

tp masih ada yg tak puas hati…

‘ko selalu cuti….cuti berjalan….cuti jaga mak….tp alih2 ko cantas si xxx wpun dia yg tanggung keje ko masa ko cuti’


ko rasa? pisang….hahhaha




0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com