Sunday, June 30, 2024

SPAIN : VALENCIA

 sini mcm pit stop je sbb pagi esoknya kami akan bertolak ke barcelona...

dpn hotel

pusing sekali lalu kat valencia...terus ke barcelona..

lalu dgn bus gi city of arts (aku rasa) tgh2 bandar valencia

mcm aku ada ambik jgk gambar kat sini...tapi ndak ada..

kena delete kot...ni je ada..



makan 3-4 jam jgk aku rasa valencia ke barcelona ni....

berhenti kat RnR...kat sini kami solat...

dlm hall makan yg bercermin...

tq tour guide sbb tlg carikan tpt utk kami solat..


personally aku rasa ahli grup termasuk guide...

tak familiar sgt dgn islam...

mereka tak tahu yg kami tak boleh mkn daging/ayam yg tak sembelih..

kami tak leh minum alkohol...

kami kena solat....

tp setiap kali berhenti mkn (lunch)..

ada je yg akan bantu kami utk order mkn..


pakej yg kami ambik ni without mkn..

lunch dan dinner kena cari sendiri...

bfast kat hotel...


mereka semua jenis baik2...

tak kacau org dan respect each other...

kecuali geng nanas dari mexico tu...

bila start gelak...mengekek2 dan bersahut sahutan...


hotel kami kat barcelona best...

tgh bandar dan walking distance gi mall...

nama hotel AC Hotel Som


mlm sampai barcelona tu ada optional dinner...

sapa nak join kena berada dlm bas 10 minutes sebelum...

semua org duk tunggu kami...

mana all the bintis...depa duk cari

hehehehe...


sana kami digelar the bintis...

sbb nama kami kat sana adalah Binti Hamid or Binti Mohd

so diorang ingat binti ni family name


kakak aku dah ckp kat guide sblm tu yg kami tak join....

dia ingat kakak je tak join tp aku dan anak sedara aku join...

so depa duk tunggu...


kami tahu bila esoknya masa dalam bas...

one of them tanya....

where you all eat last night???

kami ckp la...at indian restaurant...

diorang mcm sedih tgk kami sbb ingat kami kena tinggal...


lps tu guide siap bagi warning guna mic

berada dlm bas 10 minutes before...

masa tu baru kami faham apa salah faham nya...

pastu kakak aku gi explain kat guide...

clear the air...


0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com