Monday, June 8, 2020

RECAP SEMASA PKP

PKP start 18/3. tp sbb aku ni keje line essential la konon, kena keje juga sehingga 20/3 tp 19/3 tu big boss dah halau kami balik sbb dah ada yg merungut takut kena jangkitan. Sambung wfh...

So apa aktiviti aku sepanjang pkp? layan citer korea la apa lagi....hahahahah

Aku start tgk Dr Romantic 1, pastu sambung yg season 2.



Kemudian tgk pulak prison playbook...


Pastu tgk Reply 1988...


Dan tgk hospital playlist....yg mana baru abis minggu lps....sambungannya thn dpn...lama tu...


aku suka reply 1988 dan hospital playlist sbb takder penjahat pun dlm cerita tu. dengki khianat semua takder, baik dan harmoni jer depa. Mcm tak brp nak betul tp sbnr nya itulah kehidupan yg kita impikan....

Aku ada juga la tertengok citer The King Eternal Monarch yg minho belakon, wpun aku suka minho tp aku tak masuk mana dgn jln cerita gitu....otak aku mls nak pikir musim2 pkp ni...

citer hi bye mama pun ada tgk sbb dah lama tak tgk kim tae hee belakon, sekali sedih plk citer tu....ni yg aku malas ni...end up aku tak abis pun tgk sbb member aku kata ending dia tak best...hahahah

semenjak last week, sebaik shj hospital playlist abis....aku dah tak tau nak tgk citer apa...reply 1994 nmpak best tp aku tak suka go ara....hahhah dan aku tau chilbong (yys) bkn watak utama...hehhehe

masih mencari mangsa terbaru....hahahahha

lagu2 dari hospital playlist....


0 Comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com