Wednesday, March 4, 2020

COVID-19


Dilema sungguh...
Trip aku ke Balkan suppose nya adalah ujung bln Mac..
Flight Scoot dari Singapore (suspen) terus ke Athens...
Dua hotel dah byr penuh...no refundable...
Tiket domestic Aegean tak tau blh tukar date ke tak...
Tiket balik pulak dari Oman (cari nahas sungguh)..

Ada yg ckp kat aku...
Pegi je sbb jumlah kes kat malaysia lg byk dari negara aku nak gi tu..

Aku plk pikir...
Kang flight yg dari singapore tu tak dibenarkan landing...
Means...ko yg di-deny utk masuk negara diorang...
Huhuhuhu

Flight Scoot blh tukar tarikh up to 31/8/2020...
Oman Air blm check...


Lg satu masalah...
Bln 4 puasa
Bulan 5 raya puasa
Bulan 6...ni je bulan yg logik utk dipilih
Bulan 7 raya haji
Bulan 8 anak buah aku kawen la plk...

Masalah lain pulak....
Aku refer Doktor...
Dia kata balik nanti kena self-quarantine..
At least 14 hari dan cuti ni kena guna cuti tahunan...
Trip aku 18 hari means 12 hari cuti...
Tambah pulak 14 hari...
Mau boss aku nak luluskan?????

Tak tau nak pikir apa dah....





2 Comments:

Wak Lat said...

stay home., be safe .,
mugo dijauhkan dari wabak penyakit., aminn

liza said...

Ya #stayhome

Bosan2 makan...pas mkn tido...pastu mkn lagi...best ke idoo??

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My Blog List

Social Share Icons

About us

Home Ads

Popular Posts

Blog Archive

BTemplates.com

Blogroll

About

Copyright © ^solo traveller ^ | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com