Doakan utk semua...

Ya Allah.....
Permudahkan lah urusan mereka2 yang ingin menolong....

Keluarga aku ramai di kelantan..
Anak sedara aku antara yg terperangkap di sk manek urai....last berhubung 3 hari lps...

Tingkat bwh rumah kami di kb pun sudah dikosongkan....brg2 semua dah dipindahkan ke tpt selamat...

Abg ipar msg...keadaan kb panas. Tak hujan cuma air makin naik.

Minta doa semua....

doa tolak bala


Previous
Next Post »
8 Komentar
avatar

doakan yg terbaik utk semua .. parents aku pun masih stuck kat umah ... air lagik 2-3 inci nak masuk tingkat atas rumah

Balas
avatar

Tak pindah lg ko? Kakak aku kat PC...setakat ni okay lg. Cuma rumah kami yg jd homestay tu dkt2 air nak naik dah...ada tali air dpn rumah. Penuh air dari ulu dah..

Balas
avatar

semoga semuanya selamat, insyallah...

Balas
avatar

Semoga dipermudahkan... Insyallah semua selamat...

Balas
avatar

Amin dan tima kasih

Balas
avatar

Moga baik-baik saja. Insyaallah

Balas